Cirkus dax!

Heej babes! Tänkte bara blogga lite snabbt innan jag drar iväg till cirkusen =) Antar att ni vill veta vad jag gjorde igår eftersom mitt liv är fyllt av festande! Den här gången var det min tur att ha födelsedags fest med typ 100pers MINST. Det var galet kul och jäävligt spårat! Hela min pappas uppstoppade fågel och snigel samling blev stulen så han kommer dampa.. :/ Som tur är så kommer ingen hem förens imorgon kväll, så jag hinner döda lite djur och sätta dit heh.. Sen får jag inte glömma att köpa ny badrumsmatta med tanke på att den gamla är nerspyad.. :S Iallafall, hoppas ni iallafall haft en trevlig helg :) Imorgon är det skola för mig så jag måste lägga mig tidigt.. Kommer uppdatera innan jag går och lägger mig så det är bara att hålla ut! Nu, cirkus dax!!! Pusss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0