Fartväl läsare!!

Heej<33 Kom precis hem från min romantiska weekend jag hade med L. Har haft det sjukt underbart och vi har bara ägnat oss vuxenlekar i tältet och skogen hihi :) Pappa blev väldigt misstänksam när jag kom hem men jag kom på massa lögner så det är luugnt. Hha det roliga är att pappa sa häromdagen att han hade sett L stå och grovhångla med ngn tjej som såg ut som jag precis utanför måleriet och ja ba eeh nääe, jag känner honom inte ens :S hah och det gick såklart min pappa på :D.. Aja, vad ska jag göra idag då? Jo jag ska packa för imorgon drar jag iväg på ett läger, inte vilket läger som helst utan jag åker med dom som är med i min grupp ÖMK (fortfarande ingen som undrar vad det står för ^^) och där ska jag iallafall vara dom närmsta veckorna, mys! Hoppas jag äntligen förlorar dom där 25kg som är för mkt.. Nu ska jag fortsätta baka muffins =) Vi hörs om cirka en månad!!! Pusss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0