FÖRLÅT SÅ HEMSKT MYCKE!

Hej alla söta bloggare.

Nu är det så att jag varit borta på klassresa, därför har inte jag kunnat blogga eller träffa min L<3
Assow klassresan var i alla fall grym, massa krökish och rökish all night loongs! haha, minns inte en kväll då varken jag, Olgsy eller Karin var nyktra, hahah! Varje kväll satt vi tre och Martin, Jesper, Patrik och Klaes nere vid en stuga vid vattnet och hade det riktigt kul! Alla andra tråkmajor i klassen försökte typ tjalla på oss, bara för att dom är så jävla avundsjuka på oss (?) suck asså! Hade tänkt att lägga upp alla härliga bilder från resan, men råkade tappa min kamera i vattnet en av kvällarna då jag inte var i mitt nyktra skick, pappa typ dampa loss:/ Aja på onsdag har jag i alla fall skolavslutning och då ska vi 7 köra samma röj igen, ska bli sjukligt kul!

Om några timmar, när L slutat jobba, ska han komma och hämta mig som vanligt, så jag ska smyga ut när alla sover, så ska vi sova i hans bil, så smiter jag tbx tidigt imorgon bitti, haha våran klassiker! Åh va jag saknar honom<33333

pusss sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Alla verkar ha bloggtorka just nu ;)

2008-06-10 @ 16:28:49
URL: http://mallism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0