Laysie 16 yers old!

Heeey dudes and divas. Tänkte först bara ursäkta för bloggtorkan, har varit väldigt mycket festande och pluggande.Nu är i alla fall skolan over, as skönt. Gick ut med ganska dåliga betyg men men, kanske lite onödigt att ha skolkat så mycket, men alla dagar har olga, jompe, classe och jag suttit vid grillen och ätit så tycker jag luugnt att det har varit värt det :D Man är ju liksom "2 cool 4 school" haha!

Ja vad har jag gjort denna helg då? Jag har fyllt år (igår) och det firandes genom att jag först fick sång i matsalen och så fick jag lite presenter från mamma och pappa igår kväll. Fick inte riktigt allt jag önskat mig men med tanke på att dom båda är låginkomsttagare så tycker jag iallafall att jag fick rätt så mycket med tanke på mina förflutna födelsedagar... Tänkte att lite bilder inte skulle bli fel;
 klockajh

Det blev alltså; En lila jättefin väckarklocka, några färgglada toffsar och en fot & hand lotion! =)


Sen så fick jag, eftersom att jag älskar att gå på bio, ett biokort från min mormor och morfar med 60kr inlagt! Blev asglad :D

rg

Av olga fick jag en biljett till cirkusen som kommer sättas upp vid Grönängen snart.. Så sjukt taggad med tanke på att jag aldrig varit på ett cirkus =) Har hört att det bokstavligt talat äger sönder vårann klassresa (what?) så jag ANTAR att det är sjukt kul. Nu ska jag gå ner till vattnet och tvätta mig (heh duschen är sönder) och sen ska jag dra till Liis för middag. Hoppas ni får en bra kväll :D
Kissies to everybody from Laysie! hih

PS. uppdaterar antingen ikväll eller imorgon och då får ni se klassrese bilderna! :D så håll utkik!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0