arg och frussterad

Har samlat mig lite och insett vilket äckel han är.. Ringde och skrek så mycket åt honom att jag var alldeles röd av ilska och svettet bara rann...hah tänkte förrut på att berätta för mnig pappa vad vi har gjort och att han förhoppningsvis då skulle visa honom sparken men jag vet inte rikgitgt om jag ska vara såå evil...skulle bara älska att se hans min när min pappa skällde ut honom ;D fan blir så lack för nu har jag ju ätit massa (menar verkligen MASSA) bara för att jag var ledsen.. shit jag måste verkligen sluta tröstäta för det har verkligen börjat ge effekter på min kropp..  kan ni tänka er en tjej som är 160cm som väger typ 65 kilo ? hej layla säger ja bara!... aja tänkte göra lite toast nu  med baconost på, smarrigt!! smel you later! pussissar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0