Frossa?

Tjenixen på er ;D! Har fått sjukt mkt mejl om folk som frågar vem L är, jag säjer det en gång för alla, de e min pappas jobb kollega och hans egentliga namn är Lennart, han är 24 år och väldigt snäll, ska inte glömmma att tillägga att  han är snygg, och min såklart hahah ;) Här får ni ett kort på oss två tillsammsn på lokalfesten jag snackade om,
image11
 
(Måste täcka över våra ansikten, vi är väldigt privata)

Ifall ni undrar vad jag gjort ikväll så sket jag och olga i festen och istället har vi haft veckans fross-kväll. Under kvällen åt vi följande; två familjepizzor, tre coco cola 1,5 liter flaskor och varsitt packet ben&jerrys. Till det massa munkar och godis doppat i mjölkchoklad... MmMM MUUMS!" Imorgon blire samma race med mammsen tihihi... Pussisar<33

Kommentarer
Postat av: Anouk

Ehm, är inte detdär Pete Doherty och Kate Moss?

2008-05-28 @ 22:16:27
Postat av: Laysy

haha jo det är det faktiskt! Men alla brukar säga att vi är lika dom , så de är en liten skämt grej ;)

2008-05-29 @ 19:00:36
URL: http://laylas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0