glömde att säga...

att jag hade stor rensning av mina kläder med mamma igår och jag hittade massa kläder som var försmå ;) lite tänkte jag skänka (typ trosor, toffsar, långkalsonger m.m) och lite tänkte jag faktiskt lotta ut här i bloggen!! hitta massa söta bh:ar som jag hade för några månader sen (som är waay to small nu), ungefär storlek 75A och 80B, köpta på kappahl (haha inte så top notch men hey, iallafall nått?)  så ifall ngn är intresserad är det ju bara att slå mig en röst! nu ska jag njuta av min favorit macka, efter det blire rå-plugg för teknik prvo som jag har imorgon..kisskiss<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att få rensat gadderåben va:P
Jobbigt men skönt sen ^^,

2008-05-21 @ 14:16:10
URL: http://mallism.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0