godmorgon

Godmorgon alla sötnosar, tack för alla söta kommentarer om min outfit igår, hahah driiiver!
Jag har i alla fall precis vaknat och sitter nu och käkar frukost och försöker sminka mig lite samtidigt, men det går lite sisådär bra , för liksom hallå , vem kan göra typ 4 saker samtidigt ? hahah! anyway, dagens outfit idag lägger jag in lite senare, det blir väll lite så här Kejt Moss inspererad outfit idag!
btw, hittade den här sjukt snygga bikinin online idag, den är militärgrön och underdelen är såhär högmidjad typ, asså det är svårt att förklara men det är verkligen skit snyggt, gosh asså! Så ni som funderar över drömbikinin i sommar, så har ni den mitt framför ögonen på er!
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0