har inte haft tid..

Hej alla mina underbara läsare! Ursektar verkligen för dålig bloggning dom senaste dagarna, har bara haft fullt upp!... Jag har varit omringad av prov och bitchiga kompisar, sorry guys men det var verkligen viktiga problem som jag behövde ta tag i. Skönt nu att allt äntligen är uppklarat... Förresten så hade jag och L ett låångt samtal igår och vi bestämde oss att bli tsm igen, så vi är alltså back on track igen! Känns väldigt mysigt att vara med honom, han är värkligen det finaste som finns och som någonsin har funnits! :D Annars så hare int hänt där överdryivet mycket i mitt hendelse-rika lik ;) vad har ni haft för er? just nu tänkte jag iallfall ta en kopp te och kolla om det går ngt bra på tv, sen "somna" och för att sen smita ut vid halv ett till L ;) uppdaterar kanske lite senare... you know you love me! /laysa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0