hejdå fjällis , hello pälsis!

Tjenare gullungar, kom nyss hem. Har varit på mitt ÖMK- möte,  vill tyvär inte berätta vad det signifierar än, men lär berätta det senare !  Efteråt hämtade "the big L "mig  och vi mös i hans bil ett bra tag sen körde han hem mig nu (så ja sa bara till pappsen att mötet gick övertid och att det var därför ja kom hem så sent) Lämnade i allafall fjällisen hemma idag och körde på min lilla pälsjacka istället, som jag köpte för nån månad sen på en second hand butik i halmstad! Den är skit läcker i alla fall, ni ser på bilden nedan, den ser ung. precis lika dan ut förutom att den har ljus brun färg , kändes lite Lindsay Lohan över den ! Imorgon är det i alla fall fredag och alla vet ju att : Friday night is party night!! Så jag, Olga och Anna ska  på en fest hos nån kille som Olga kände och sen kanske vi drar vidare till L och hans polare som skulle spela poker eller nåått ! Ska bli en helt awsomm kväll , btw är anna lite smått på g med en av L's kompisar, så vi får se vad som händer imorgon , hoppas på det bästa , för då kan vi börja grupp dejta :D måste sova nu bejjbis, pusspuss<3

image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0