jag smiter ut

hejsan alla sömntutor,  tror nu äntligen att alla i huset har somnat! Håller på just nu och fixar mig lite granna tyst, ska ju träffa L om typ 2 min! Saknat honom <3 Han kommer och hämtar mig utanför mitt hus då med sin bil. Ska smita ut genom mitt fönster, funkar faktiskt rätt bra att klättra ner där.  Jag och L pratade om att vi kunde sova i hans bil så kunde han släppa  av mig tidigt hos mig imorgon bitti. fett mysigt!  Anyway så är jag och Olga lite osams just nu, men skriver mer om det sen!  Nu måste jag fixa klart allt innan han kommer, ha en mysig kväll, det ska i alla fall jag ha ! <3 Vill egentligen inte lägga upp bilder på L men Anna tog den här bilden på oss förrförra lördagen och den blev jätte söt så var tvungen att lägga upp den!
xoxo Layla
                           

image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0