(o)tursdag - torsdag

Heey alla<3 Hur mår nii`? jag mår verklgen skit.. Imorse när jag vaknade så började allt med att jag försåv min 1 och en halv timme så jag kom alltså 2 timmar försent hehe och min fröken blir pissed såklart.. Såhär sågkonversationen ut;

Pia (min cp fröken) : Jaha, då var det dags att komma
Jag : Men snälla jag försov mig förlåt då
Pia : Så du försov dig i 2timmar?
Jag: neej i en och en halv timme
Pia: men varför skyndade du dig inte mer?
Ja ba men va fan jag måste hinna sminka mig

Alla typ asgarvade och jag sjönk ner i min bänk röd som en tomat.. Som tur var vare bara 5 minuter kvar av lektionen ;) Efter det så kommer några cp barn från nian fram till mig och säger att jag hittat på en massa rykten om att jag strulat med deras pojkvänner jag ba men va fan, även om det inte är sant så skulle det väl inte vara så konstigt och så skrek jag fetton efter dom hahah :D sen när jag skulle fika så vart allt stängt på grund av ombyggnation, man ba men hallå? ajaa får väl hgitta ett nytt ställe att hänga på...Suck snacka om att jävulen typ varit med mig hela dagen, hoppas det inte hä'nder ngt ikväll när jag ska träffa L :S aja sweetis nu måste jag kila. tänkte värma lite mackor och plugga lite äckel deutsch.. uppdaterar mera sen! pussisar<33



Hhah, tänkte bara visa denna roliga bild, tro mig när jag säger att jag såg ut såhär när jag kom hem!!

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0