STAY PLZ

Hej sweeites! Kom precis hem från ännu ett möte, gick väldigt bra och jag har äntligen börjat att lära mig namnen på alla i min grupp! Har även sett att alla mina besökare har börjat minska.. vad kan det bero på? asså jag vet att det jag skriver är intressant för jag har nämligen hade långa diskussioner om bloggandet med nästan alla i min släkt.. Problemet är nog bara att jag gör för lite reklam för mig! Jag tror att jag ska börja kommentera mer i andras bloggar och så, så löser sig det problemet förhoppningsvis hiih ... :) För övrigt så har jag gjort nada ikväll, bara fettat mig typ haha ^^ iallafall till alla er som läser just nu, stanna kvar eller kom iaf tillbaka! jag kan försäkra er om minst 2 blogginlägg per dag av toppkvalitet =) nu ska jag sova..pussar till alla där ute!!

Kommentarer
Postat av: © Katta

Hejsan! :)
Allt bra med dig?

Ha en trevlig helg!

2008-05-31 @ 01:07:54
URL: http://FAKKORS.blogg.se
Postat av: Paulina

nämen tackar ,gina tricot vettdu, 79 pix=)
KRAM

2008-06-01 @ 21:52:45
URL: http://paulinasintressen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0