Torsdag och Fredag

Heey alla! Glömde ju att uppdataera igår så det blir lite mer skrivet nu.. Var ju med L i torsdags och vi hade sjukt kul! tror faktiskt vi äntligen är tillsammans nu :) (utan att pappas vetande såklöart). Vi avslutade vår kvä'll etfer bio hemma hos honom och vi hade grädd-krig, ett tips om man har tråkoigt hahah ;) jag fick skjuts hem av honom vid elva tiden sen somnade jag.. Igår så var vi på en lokalfest hos hans kompis och jag träffade massa trevligt folk som var 20+. Vaknade precisn efter att bara ha sovit i typ fem eller sex timmar.. Det är tufft att ha ett liv som partydrottning ;);) hahh.. Ikväll så har min bästa killkompis D fest och jag är så sjukt taggad! ´Nu ska ja ta mig ett bad, uppdaterar mera sen! Pussiisa <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0