Torsdag

Heey alla där ute! Hur mår ni? med mig är det grymt :D var somsagt ute igår kväll med L och vi hade det greejjt! slutade med att vi somnade i hans bil vid fem tiden och sen skjutsade han hem mig vid 6 så att ingen hann vakna innan jag kom hem. hah det läskiga var att precis när jag hade klättrat upp för mitt fönster så kommer min pappa typ fem min senare och frågar vart jag lagt hans snickarbyxor (brukar låna dom ibland) ja ba hehh...pjuuu* sån jäkla tur jag har asso!  iallafall..ikväll så har jabg inte gjort mkt, ska snart dra iväg på bio med min lillabrorsa henning, vi tänkte se "what (någonting) i las vegas" och den verkar ju bra.. synd bara att man ska nsitta och glo på en fuling i 1,5 timme (aschton kutsher) hah eller är det bara jag som ycker han är jävligt ful?:P aja nu har pappa pumpat däcken till min cykel så det är dags att kila, pussisar!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0