tröstätning

tja sötisar! Igår hade jag och olgsy juh våran "frossa-kväll", vi sket ju i festen hos D , vilkeet tydligen var ett cpstort misstag! För L hade tydligen åkt dit för att han trodde att jag var där och festen hade tydligen blivit lite för lyckad, med lite för mycket sprit och lite för många snygga brudar. Så gissa vilka min kompis Ida hittar i D's ladugård i en höstack nakna? Jo, L och nån brud från typ kungsbacka! man ba : EEEUW!!
Är så himla pissed off på honom just nu! orkar inte skriva mer just nu, ska gå och tröstäta lite, har ju faktiskt lite rester kvar från igår kväll. Skriver kanske lite senare.. just nu känner jag bara för att frossa!

image13
Kommer väll sluta som han :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0