Vilken helg!!

Hej alla söta där ute! Har inte bloggat på sjukligt länge så jag tänkte det var dags nu,  hoppas ja bara inte förlorat alla läsare ?? ;) Denna helg har iaf varit gryym! Åkte tsm med Olga till Halmstad för första gången på en liten helg tripp..kanske låter konstigt att jag aldrig varit i halmstad förrut med tanke på att det tar cirka 1,5 h med buss från där jag bor, men pappa tycker det är för mkt shopping och alldeles för dyrt där så han vet att ja skulle freaka så vår familj har undvikit det för ekonomins skull hah;) ..iallafall, vi kom dit på lördagen vid tre och sen dess har vi varit onyktra, hah jag skojar verkligen inte! det var sånt sjukt drag och vi kom in överallt.vi träffade även lite skönt folk som vi gick runt och jorde halmstad osäkert med ;) image16
(sådär såg det ut plus massa tält typ, fint väder va?)

hade tänkt uppdatera lite mera men mamma ropar att jag måste komma för det är nån jävla biologi program på tv (hon är biologi-lärare) så jag måste väl kila nu.. Aja, vi hörs snart!!  massa kisses från

The one and only, party princess layla! (or at leist thats what they call me ;);))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0