Wednesday

Hej alla sötnosar! Allt bra med er? Med mej är det skitbra.. Kom precis hem och sitter med min nya laptop i knäet och tittar på Americas funnyest homevideos, mycket roligt ;) Idag vid 1tiden så bestände jag mig för att skita i 2timmars kemi så jag åkte till min pappas målarfabrik istället och tänkte hjälpa honom lite eftersom jag vet att jag alltid får jävligt mkt betalt :D de var iaf sjukt kul där och bilder kommer när jag orkar lite senare.. jusste jag träffade pappas arbetskompis lennart som är sjukt snygg där och vi blandade färg och det slutade med att vi var alldeles blåa när vi var klara hahh! efter det tog jag en fika med min bästa kompis Olga i det ljuvliga vädret, beställde mig två st chai lattes och bara njöt. Sen träffade vi ngr äldre ;) Men nu mina små gullungar så ska jag ta ett bad, uppdaterar mera sen.... Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0